четверг, 18 марта 2021 г.

Хто такий вчитель-дефектолог?

 

Хто такий вчитель-дефектолог?

Дефектолог - фахівець, який працює з дітьми з обмеженими можливостями здоров'я.
Фахівців прийнято розділяти на дві категорії: тих, хто навчає і виховує дітей з обмеженими можливостями здоров'я та тих, хто працює в галузі корекційної педагогіки.
Дефектологія - це досить складна наука, що поєднує в собі медицину, психологію і педагогіку.
Сучасний фахівець не тільки безпосередньо працює з дітьми, а й вивчає особливості та закономірності тих чи інших відхилень.
Фахівців у галузі дефектології є кілька:
Учитель-дефектолог (тифлопедагог) - фахівець, який працює з дітьми, що мають проблеми із зором (тотально сліпі, слабозорі, з порушеннями (вадами) зору).
Учитель - дефектолог (сурдопедагог) - фахівець, який працює з дітьми, що мають проблеми зі слухом (тотально глухі, слабочуючі та з вадами слуху).
Учитель - дефектолог (олігофренопедагог) - фахівець, який працює з дітьми з інтелектуальними порушеннями (розумовими вадами).
Учитель-дефектолог (логопед) - фахівець, який працює з усіма видами мовних порушень.
Учитель дефектолог (ортопедагог) - фахівець, який працює з усіма видами порушень постави та дітьми з вадами опорно-рухового апарату, хворими на дитячий церебральний параліч.
Дефектолог виконує наступні функції: 

  • проводить глибоке і всестороннє обстеження особливостей розвитку кожної дитини, веде роботу, спрямовану на компенсацію і корекцію недоліків розвитку дітей; 
  • розвиває основні психічні процеси у дітей (сприйняття, увага, пам'ять, мислення та ін.) 
  • розвиває навички спілкування і мовну діяльність дітей;
  • веде консультування батьків, під час якого вони вчаться необхідних прийомів навчання і виховання своєї дитини.

понедельник, 15 марта 2021 г.

Директор ІРЦ ІМР ділиться своїм досвідом

 

13.03.2021 року директор Інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради, Діна Тимошенко-Ушакова, провела свій майстер –клас «Методи арт-терапії та арт-педагогіки в інклюзивній освіті» на  Міжнародному фестивалі з дитячої психології, арт-терапії та арт-педагогіки  "АРТ- ПРАКТИК. ДІТИ".

Тренер  з натхненням,  з величезним бажанням ділилася  досвідом з учасниками фестивалю.

         Учасники  ознайомилися з методами арт-терапії та арт-педагогіки, здобули нові знання, набули певних навичок, які зможуть використати у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами


суббота, 13 марта 2021 г.

"Арт-практик. Діти". 2021

 Ось і пройшов мій майстер-клас на фестивалі "Арт-практик. Діти".

Дякую учасникам, що були активні, що задавали запитання, за слова подяки"!
Любіть життя, насолоджуєтеся ним і кожним кроком, а також живіть з натхненням!
До наступної зустрічі!





понедельник, 22 февраля 2021 г.

Відкриття фотовиставки «Лицарі та маленькі Феї»

 




 22.02.2021 року Діна Тимошенко-Ушакова, директор Інклюзивно-ресурсного центру, була присутня  на відкритті фотовиставки  військових разом з  дітьми з особливими потребами «Лицарі та маленькі Феї».

Приємно, що  серед  дітей була Даша, дівчинка із нашого міста.

Під час перегляду  фотовиставки було обговорено ряд проектів, які стосуються дітей з особливими освітніми потребами.

Ви теж  маєте можливість завітати до Ірпінської міської ради  та переглянути це надзвичайно глибоке та символічне фотомистецтво особисто.

четверг, 18 февраля 2021 г.

Для педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами

 Для педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами

https://lib.imzo.gov.ua/navchalno-metodichn-posbniki/dlya-pedagogchnikh-pratsvnikv-yak-pratsyuyut-z-uchnyami-z-osoblivimi-osvtnmi-potrebami/

понедельник, 8 февраля 2021 г.

Візит в Михайлівсько-Рубежівську ЗОШ І-ІІІ ступенів

 08.02.2021 року, директор Інклюзивно-ресурсного центру, Діна Тимошенко-Ушакова, відвідала Михайлівсько-Рубежівську ЗОШ І-ІІІ ступенів. Адміністрації закладу, педагогам і батькам було надано рекомендації щодо навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Було розглянуто питання адаптації та модифікації програми, питання перегляду ІПР з метою констатації динаміки розвитку дитини, визначення рівня задоволення потреб, організації співпраці вчителя, асистента вчителя та батьків, визначення сильних якостей дитини, врахування її інтересів та досвіду, підтримки мотивації до навчання.