пятница, 17 сентября 2021 г.

Що таке булінг? Профілактика булінгу в освітньому середовищі

 

Що таке булінг? Профілактика булінгу в освітньому середовищі

         17.09.2021 року в Інклюзивно-ресурсному центрі Ірпінської міської ради для асистентів -вчителів було проведено практичний семінар на тему «Що таке булінг? Профілактика булінгу в освітньому середовищі ».

         Під час зустрічі учасники розкрили поняття «булінг», визначили  основні причини його виникнення.

         Велику  увагу приділили формуванню навиків відповідальної та безпечної поведінки дітей з особливими освітніми потребами.

         Також присутні обговорили шляхи виходу із складних ситуацій.

          Під час практичного семінару  використовувались тренінгові вправи, обговорення в малих групах та аналіз складних ситуацій.





вторник, 14 сентября 2021 г.

Інклюзивне навчання

 Інклюзивне навчання

На даний час в закладах загальної середньої освіти Ірпінської ОТГ:
Закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням-8,
класів-52,
дітей, які перебувають на інклюзивному навчанні-74.

Дитина на візку в класі...

 Дитина на візку в класі... Так, в СЗШ №1 у нас є така дитина на інклюзивному навчанні. Наявність у школі дітей з особливими освітніми потребами підвищує кваліфікацію вчителів та адміністрацію закладу. Вчителі вчаться бути уважним до них. А учні закладу, які бачать, що дитина, яка має певні труднощі, вчаться бути добрими і толерантними


понедельник, 13 сентября 2021 г.

"Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосувати. Недостатньо тільки бажати; треба діяти"

 

13.09.2021 року, вчителі-дефектологи  та вчителі-логопеди зустрілися  в ЗДО №1 «Лісова пісня». Зібралися в дружньому колі на засідання творчої групи, яка пройшла під гаслом: "Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосувати. Недостатньо тільки бажати; треба діяти"(Й. В.Гете).

Обговорювали нові нормативні документи (директор ІРЦ ІМР - Діна Тимошенко-Ушакова), проходження педагогами курсів підвищення кваліфікації (в.о.директора ЦПРПП-Надія Сєркова), ведення документації вчителя дефектолога (вчитель-дефектолог ЗДО №1- Оксана Паш), оформлення документації вчителя-логопеда (вчитель-логопед ЗДО №1-Юлія Бедерман).



 Учасники ділились досвідом, розповідали про власні зони росту, обговорювали питання  створення інклюзивного середовища в закладах освіти та знайомилися з  новими цікавинками і новинками в сфері корекційної педагогіки.



На засіданні панувала професійна атмосфера, вільний обмін думками, було отримано відповіді на безліч запитань і море позитивних вражень.

понедельник, 30 августа 2021 г.

Міністерство освіти і науки України надає методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році.

 

ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-navchannya-osib-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-u-20212022-navchalnomu-roci

Завдання та функції асистента вчителя

 Із завданнями та функціями асистента вчителя можна ознайомитись у листі МОН від 31.08.2020 №1/9-495

Мета індивідуальної програми розвитку

 Мета індивідуальної програми розвитку – забезпечення індивідуалізації освітнього процесу конкретної дитини шляхом адаптації та/або модифікації навчального матеріалу, створення відповідного освітнього середовища, методів навчання тощо.