Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із
механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну
освіту.
Проводити комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку
дитини — одне із завдань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів.
Комплексне оцінювання проводять, аби: визначити особливі освітні потреби
дитини, зокрема й коефіцієнт інтелекту (IQ) розробити відповідно до потенційних
можливостей психофізичного розвитку дитини рекомендації про: програми навчання
особливості організації психолого-педагогічної допомоги. Ініціаторами
комплексного психолого-педагогічного оцінювання можуть бути лише батьки дитини
або її законні представники.
Комментариев нет:
Отправить комментарий