Поради вчителю, асистенту вчителя
- Асистент вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням: посадова інструкція // Практика управління закладом освіти. - 2012.- № 10. - С. 63-65.
- Афанасьєва, Л. Забезпечення соціальної справедливості: тренінг для вчителів та батьків дітей, які навчаються в інклюзивному класі / Л. Афанасьєва // Початкова освіта. - 2011. - № 46. - С. 29-31.
- Бойчук, Ю. Професіограма вчителя в умовах впровадження інклюзивної моделі навчання / Н. Бойчук // Імідж сучасного педагога. - 2012. - № 10. - С. 57-59.
- Волошин, О. Роль асистента вчителя в умовах інклюзивного навчання / О. Волошин // Дитина з особливими потребами. - 2015. - № 5. - С. 2-4.
- Дубейко, Л. О. Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах: поради вчителю / Л. О. Дубейко // Логопед. - 2014. - № 10: Діти з особливими потребами. Пілотний випуск. - С. 1-8.
- Заєркова, Н. Діяльність асистента вчителя / Н. Заєркова // Завуч. - 2015. - № 13. - С. 13-15.
- Луценко, І. Роль асистента вчителя в організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням / І. Луценко // Практика управління закладом освіти. - 2013. - № 10. - С. 38-43.
- Обов'язки та функції асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: пам'ятка для педагога // Заступник директора школи. - 2015.- № 9. - С. 13-14.
- Рябіч, І. Практичні поради вчителю, який працює в класі з інклюзивним навчанням / І. Рябіч, В. Мединська, Н. Концероп'ятова // Сучасна школа України. - 2012. - № 12. - С. 27-29.
Комментариев нет:
Отправить комментарий