пятница, 26 февраля 2016 г.

УЧАСТЬ У СЕМІНАРІ

24- 25 лютого 2016 року  представники Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації управління освіти і науки, Тимошенко-Ушакова Д.Б,. та Гайворонська Г.О., прийняли участь у Всеукраїнському  науково-практичному  семінарі на тему: «Шляхи реалізації запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітньому просторі».

пятница, 19 февраля 2016 г.

ДО УВАГИ МОЛОДІ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ!

ДО УВАГИ МОЛОДІ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ!
Оголошено прийом заявок на літній табір Fjalir в Норвегії для молоді з обмеженими фізичними можливостями.

среда, 17 февраля 2016 г.

СИНДРОМ АСПЕРГЕРА

Лютий   2016 р.


СИНДРОМ АСПЕРГЕРА
Синдром Аспергера представляє собою розлад аутистичного спектру, що характеризується специфічними труднощами соціальної взаємодії. Дитина з синдромом Аспергера відчуває проблеми з невербальною комунікацією, встановленням та підтримкою дружніх контактів. 

вторник, 16 февраля 2016 г.

ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ


Є багато різних підходів до розвитку дітей з особливими потребами - і Вальдорфська педагогіка, і методика Монтесорі; Глена Домана та ін.- більшість з них були розроблені саме для неповносправних дітей, а потім завоювали популярність і зараз з успіхом застосовуються у роботі з усіма дітками. Усі вони мають свою неповнорну філософію і гармонійно та всесторонньо впливають на усі сфери розвитку дитини.

ДІАГНОСТИЧНЕ ВИВЧЕННЯ В ДНЗ№17

Сьогодні в ДНЗ №17 В ДНЗ 17 відбулося діагностичне вивчення дітей, які мають порушення мовлення. 

ХТО ВХОДИТЬ ДО СКЛАДУ ПСИХОЛОГО-МЕДИКО-ПЕДАГОГІНОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ


До складу консультації входять досвідчені фахівці-консультанти (психіатр, практичний психолог, логопед, корекційний педагог (дефектолог), завідувач ПМПК).

ПІДСТАВА ДЛЯ НАПРАВЛЕННЯ ДИТИНИ НА ДІАГНОСТИЧНЕ ВИВЧЕННЯ

Підставою для направлення дитини на діагностичне обстеження в психолого-медико-педагогічній консультації є стійка неуспішність дитини у засвоєнні змісту навчальної програми загальноосвітніх до­шкільного закладу чи школи,