Роль тьютора в комунікативній активності
дитини
Коли дитина з особливими потребами по своїй ініціативі або за попередньо спланованою ситуацією спілкуєтьсяз іншими дітьми, то тьютор
спостерігає за контекстом спілкування дітей і у відповідні моменти
підключається до
спілкування підопічного. Наприклад, тьютор організовує діалог
дітей, навчає звертатися один до одного з проханням, дякувати за допомогу.
Тьютор навчає дитину взаємодіяти з іншими дітьми.
Дитина з особливими потребами перед
початком занять прощається з батьками, після занять –зустрічає батьків і
прощається з тьютором. Тьютор при цьому підтримує і направляє підопічгногов
спілкуванні зі своїми батьками в умовах навчального закладу. Допомагає дититні
розповісти , що було в садочку чи в школі, сприяє знайомству батьків з друзями
дитини, вчить налагоджувати комунікацію з батьками інших дітей.
А ще тьютору приходиться відповідати на
«каверзні запитання дітей, адже вони ще не володіють етикою відносин в повній
мірі. Тьютор пояснює дітям, що усі люди різні, мають свої особливості. А також
можуть мати щось спільне. У неї поки що не все виходить. Але вона буде вчитися: надіюсь, ми всі їй в цьому
допоможемо. В кінці кожної відповіді обов»язково сказати: А в усьому іншому така
ж, як всі. Вона
любить…. Їй
цікаво…. Вона
хоче…
Комментариев нет:
Отправить комментарий