понедельник, 14 ноября 2016 г.

ІНСТРУКТИВНО - МЕТОДИЧНА НАРАДА

14 листопада 2016 року на базі Ірпінської психолого-медико-педагогічної консультації відбулася  інструктивно-методична нарада для вчителів-логопедів "Логопедичний супровід дітей із особливими потребами".

среда, 2 ноября 2016 г.

КНИЖКИ НАДРУКОВАНІ ШРИФТОМ БРАЙЛЯ


Є шість крапочок – по три у два стовпчики. Це літера. Перші літери алфавіту позначають верхніми і середніми крапками шестикрапки. Для позначення наступних букв додається нижняя крапка ліворуч, потім ліворуч і праворуч, потім праворуч. Так виглядає шрифт Брайля – складний для зрячих, бо ми однаково прочитаємо його очима. А знаєте, як читають книжки сліпі дітки? Пальчиками. І бережуть ці книжки, як зіницю ока.
Літери дитина «бачить» пальчиками. Шість крапочок. Їх комбінації – це літери, цифри, математичні і хімічні знаки. Для сліпих діток такі рельєфні крапочки – це ще й малюнки: мама, тато, квіточка, ключик від дверей.
«Сліпу» систему письма ще у 1842 році розробив Луї Брайль – син французького чоботаря, який у три роки поранив очі шилом у татовій майстерні. Але дуже хотів читати, і у п’ятнадцять створив власний тактильний шрифт – він і сьогодні вважається найкращим із усіх подібних.

понедельник, 31 октября 2016 г.

ДИАГНОСТИКА СИНДРОМА ДАУНА

Диагностика синдрома Дауна
Беременная женщина может пройти обследование на выявление нарушений плода. Многие стандартные дородовые обследования способны обнаружить синдром Дауна у плода. Например, имеются специфические УЗИ-признаки синдрома. Генетические консультации с генетическими тестами (амниоцентез, биопсия хориона, кордоцентез), как правило, предлагаются семьям, риск рождения в которых ребёнка с синдромом Дауна наиболее велик
Диагностируют синдром Дауна чаще всего сразу после рождения по характерным внешним признакам.

четверг, 27 октября 2016 г.

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату

  • «Корекція мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно-рухового аппарату. Ільєнко Т.А., Стах О.Г., Трофименко Л.І.
  • «Корекція розвитку» (базова). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату. Чеботарьова О. В., Іоганова Н. А. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей із затримкою психічного розвитку