Щоб правильно та ефективно впливати на мовленнєвий дефект
дитини-логопата перш за все треба виявити його причини. Тому пропоную вправи , які нам допоможуть це зробити.
Логопедичні
вправи для обстеження рухливості язика:
Логопедичні
вправи для обстеження рухливості язика:
Вправи:
·
широкий — вузький (під рахунок): 3 рази — до 5 років, 5 разів
—до 7 років);
·
кінчик язика підняти, опустити;
·
покласти широкий язик на верхню губу — на нижню губу, (вправи
«Маятник» — «Гойдалка")
·
цокати язиком по піднебінню (вправа "Коник");
·
торкатися язиком почергово правого та лівого кутиків рота ( вправа "Тік-так");
·
утримувати піднятий язик до піднебіння, а поті опкстити до
нижніх зубів ( вправа "Грибочок");
Під час
логопедичного обстеження звернути увагу на:
·
наявність чи відсутність рухів;
·
тонус;
·
темп дитячих рухів;
·
переключення від одного руху до іншого;
·
характер рухів дитини;
·
точність виконання логопедичних вправ при обстеженні;
·
зміни рухів;
·
тривалість;
·
синкінезії;
·
наявність тремору, салівації, відхилення кінчика у роботі язика.
Консультацію можна отримати у Діни Борисівни Тимошенко-Ушакової
(дефектолога-логопеда, психолога, сурдопедагога) за телефонами: 92-226,
0633955011.
Скайп: pmpk_irpin . E-mail: pmpk_irpin@ukr.net, сайт http://ydacha.net/,
www.facebook - сторінка Ірпінська
психолого-медико-педагогічна консультація (ПМПК)
Комментариев нет:
Отправить комментарий