20 жовтня
2015 року представник управління освіти і науки Ірпінської міської ради,
завідувач психолого- медико-педагогічної консультації, Тимошенко-Ушакова Діна
Борисівна, взяла участь в
експертному круглому столі
«Психолого-медико-педагогічні комісії (ПМПК): ресурс чи перепона на шляху до впровадження
інклюзії в Україні?», який проходив в Інституті суспільно-економічних
досліджень.
На круглому
столі були присутні представники офісу Уповноваженого
Президента України з прав дитини, Міністерства
освіти і науки, Київської міської держадміністрації, громадськості, фахівці –
завідувачі ПМПК та експерти.
Під час конференції було обговорено проблемні питання інтеграції дітей з
особливими потребами до суспільства, розвитку інклюзивної освіти в Україні ,
напрямки діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій, влади та громадськості у впровадженні
повноцінних умов існування та навчання дітей і дорослих.
Дуже
корисним був виступ науковця, Інни Луценко, яка розповіла про Інклюзивні
ресурсні центри, які будуть впроваджуватися в Україні з метою збору та поширення інформації щодо
навчання та виховання дітей з особливими потребами, надаватимуть інформацію про
перспективні практики в галузі інклюзивного навчання, визначатимуть необхідні
послуги для підтримки дітей і родин, координуватимуть їх надання.
Інклюзивні ресурсні центри в
рамках своєї діяльності будуть
виконувати наступні функції:
·
Інформаційну: здійснювати збір та розповсюдження інформації
щодо існуючих ресурсів та послуг, спрямованих на допомогу дітям з особливими
освітніми потребами, їх батькам, педпрацівникам, які працюють з даною
категорією дітей.
·
Консультаційну: надавати консультації батькам дітей з
особливими освітніми потребами, педагогам, адміністраціям навчальних закладів,
а також організовувати та проводити навчальні семінари, тренінги , «круглі
столи».
·
Відстоювання прав: визначати проблеми, розроблювати та просувати механізми її вирішення.
Усі учасники
мали змогу висловити свої пропозиції щодо безперешкодної реалізації права
на освіту дітей з особливими потребами за місцем
проживання у звичайних загальноосвітніх школах.
В ході обговорення було визнано, що ПМПК - це не ворог, а ресурс для
підтримки дітей з особливими потребами та їх родин
Комментариев нет:
Отправить комментарий