суббота, 23 января 2016 г.

РІЗНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ В КЛАСІ

«Як сумістити на практиці, коли в класі 20 дітей навчається за звичайною програмою,  а дитина з  синдромом Дауна – за програмою для допоміжної  школи?»

СПЕЦІАЛІСТИ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ГРУПІ (КЛАСІ)

«Які спеціалісти повинні працювати в інклюзивній групі (класі)?
Яким документом регулюється їх кількість?»
Для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах створюються відповідні умови.

ДИТИНА З СИНДРОМОМ ДАУНА В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

Наявність асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням не вирішує всіх питань організації навчання дитини з особливими освітніми потребами.

ПРОТИПОКАЗАННЯ ДЛЯ ПРИЙОМУ ДІТЕЙ ДО ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП

Протипоказаннями для прийому дітей до інклюзивних груп дошкільних навчальних закладів є:
ІІІ і IV ступені порушень функцій організму, які не сумісні з перебуванням дитини в організованому колективі;

СТРОК ПЕРЕБУВАННЯ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ГРУПІ

Діти з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, можуть перебувати в інклюзивній групі дошкільного навчального закладу до 7 (8) років відповідно до висновку психолого-медико-педагогічної консультації залежно від рівня та ступеня порушення.

НАПОВНЮВАНІСТЬ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ

 Наповнюваність інклюзивної групи в дошкільному навчальному закладі становить до 15 осіб, з них - 1-3 дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю.

ПРИЙОМ ДІТЕЙ ДО ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП

Прийом дітей до інклюзивних груп здійснюється керівником дошкільного навчального закладу протягом календарного року за наявності місць на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.