Методика «Палички і хрестики»
Мета: визначення рівня сформованості
саморегуляції і стилю навчальної діяльності.
Обладнання: аркуш із зошита в клітинку з завданням.
Методика проведення: Дитині пропонують аркуш у клітинку з полями, на першому рядку зверху
написаний зразок завдання: І+І+І-І+І+І-І+І
тощо. Пропонують у такому самому порядку писати
палички і хрестики протягом 5 хв., дотримуючись таких правил:
1.
пиши палички і хрестики точно в
такій же послідовності;
2. переходь на інший рядок після знака «-»;
3.
не пиши на полях;
4.
пиши кожен знак в одній клітинці;
5.
дотримуйся відстані між рядками в
дві клітинки.
Усі правила можна спочатку роз'яснити і показати
дитині.
Оцінка результатів:
5 балів - дитина точно виконує інструкції протягом усього завдання, не
відволікається, сама знаходить і виправляє помилки, намагається працювати
акуратно, не поспішає здати роботу по закінченні і намагається ще раз
перевірити написане.
4 бали - дитина робить більше помилок, але не зважає на них і не намагається
виправити, не дуже піклується про якість виконання роботи, не прагне до успіху.
3 бали - дитина байдужа до результатів роботи, не прагне виправляти помилки, не
дотримується всіх правил інструкції.
2 бали - дитина виконує лише деякі правила, але забуває швидко і їх, виконуючи
роботу хаотично.
Консультацію можна отримати у Діни Борисівни Тимошенко-Ушакової
(дефектолога-логопеда, психолога, сурдопедагога) за телефонами: 92-226,
0633955011.
Скайп: pmpk_irpin . E-mail: pmpk_irpin@ukr.net, сайт http://ydacha.net/,
www.facebook - сторінка Ірпінська
психолого-медико-педагогічна консультація (ПМПК)
Комментариев нет:
Отправить комментарий